L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

hate is the new name

Publicerad 2014-01-23 22:54:24 i vardag,

har ju inte varit här på vääldigt länge, och kommer antagligen inte vara det så ofta heller. men jag ska försöka göra ett inlägg nu iaf..
 
Idag har varit en helt vanlig dag. Jag är såå trött på helt vanliga dagar. Jag vill att det händer något i mitt liv, helst vill jag vara klar med skolan så jag kan skaffa massa söta barn, köpa mig ett hus och en vacker dag gifta mig. Jag vill åka utomlands, till värmen, med sol och bad. Jag vill göra IPL-behandlingar så jag får snygga lår, smalare mage och fastare armar. Men har jag råd med det? NEJ. Jag vill väldigt mycket nu, men jag kan inte göra någonting! Så jag är bitter.
 
Dessutom så har folk hela tiden börjat fråga mig "vad tänker du på?", om jag inte pratar så är det fel, om jag pratar så är det också fel, vad fan ska jag göra för att det ska bli rätt? Jag är trött på allt nu, I hate everyone, included you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela