L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

torsk/torka

Publicerad 2013-02-26 13:17:00 i vardag,

Ohmygod, det händer ingenting nu för tiden. Men jag ska börja att ta tag i livet lite mer nu! Började träna igen, men blev sjuk, så nu börjar en uppförsbacke igen, dock så har jag bestämt mig för att faktiskt gå ner i vikt igen, jag ska tappa 10 kg, men börjar med ett delmål på 5kg. Målet är att jag ska tappat detta till juli, vilket är väldigt rimligt och klarar jag detta innan dess så är det ännu bättre, då kan jag ju sätta upp nya delmål och mål. 
 
Nu börjar det idag iaf med att jag snart ska gå ut på en probmenad i detta härliga vårväder som vi har utanför oss i Göteborg.
 
Gick upp tidigt för att gå till skolan och när jag väl kom dit så var det en riktig skitföreläsare så gick igen efter tre timmar. Så nu har jag pratat med mor mig och druckit kaffe, så passa på att gå in här och kika och kom på att jag får ta tag i detta igen. Tänkte faktiskt dela med mig av en händelse som hände när jag var och besökte IVA på Östra för några veckor sedan, men det kommer när jag får lite skrivtorka. Jaja, nu blir det att ta på mig mina träningskläder för en PW längst kanalen. PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela