L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

Manana & trevligt sällskap

Publicerad 2012-09-10 11:16:00 i vardag,

I lördags som sagt åkte vi ju till Manana och käkade tapas. Supertrevligt, Fagge och Sandra bokade in sig i våran reservation. Vi käkade och drack, supergott! Frågan är om våra räkskärtar var dåliga för både jag och william har fått magsjukasymtom. Jag gick upp och spydde lördag natt, och nu har william fått typ likadant fast åt andra hållet så att säga. Men men, ska aldrig äta räkor där igen iallafall. 
 
Igår hände här inte mycket, vi låg i soffan hela dagen, ingen av oss mådde ju så bra, och jag är helt övertygad om att det beror på maten. Ingen av oss blev särskilt påverkad av den lilla mängd alkohol vi drack så, ja, det var maten. Idag blir det iaf att åka till skolan, lite frågestund inför tentan på onsdg, och shit va nervös jag är, eller nervös är kanske inte rätt ord. Jag drömmer mardrömmar om bakterier och virus iaf, det är lite sjukt. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela