L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

7 dagar kvar

Publicerad 2012-07-24 10:56:32 i träning,

Är så sjukt taggad för att göra det här, SJUKT taggad. 
 
Denna bloggen skapade jag för att peppa upp mig själv när det är jobbigt, och nu innan det börjar men också under själva perioden för när jag kommer till dag nr 20 och tycker att det är en jobbig dag, då kan jag gå tillbaka till de första dagarna, som jag antar borde vara ännu jobbigare, med tanke på att min kropp är så otränad. Vilket gör att jag hoppas att det går lite lättare. 
 
jag kommer vara stenhård på maten, är det något jag anser att detta är inte nyttigt är frågan om jag kommer äta det eller byta ut det. Typ, pasta, jag vill inte äta det just för att jag svullnar av det. Det är ju bättre att ta bort det ett litet tag iaf, och sen kan jag börja med mindra portioner? Kan någon svara på det, om det är så det funkar? 
 
Idag blir det ullared ialla fall, och jag är jätteglad för att William följer med mig, även om det är lite motsträvigt. Ska ju som sagt handla grejer till hemmet, tråkiga saker som sköljmedel, tandbortstar, hårspännen (mig men ändå), städ grejer, ja lite smått och gott. Sen att jag kommer att köpa underkläder, strumpor och träningskläder också är en annan femma, men ja, det är ju bra att köpa dom där de inte kostar något, för om en månad kommer de inte att sitta lika tajt och om 2-3 månader kanske jag inte kan ha de över huvudtaget, vem vet? 
 
Jag älskar iaf känslan jag har i kroppen idag. Ska Nog gå och träna en igen, även om det bara är träning som är superlätt. Men, börjar som sagt inte för än om 7 dagar. Och anledningen till att jag inte kör igång innan är för att det kan bli svårt att få denna rivande start som FitnessFighten säger att man får, även om det är långsiktigt då..
 
Nu kom Stephanie en snabbis, ska bara tjöta lite, men.. Skriver mer sen! 

Kommentarer

Postat av: Hw

Publicerad 2012-07-24 11:26:38

Du kommer bara få äta 25g pasta/ris ändå. Det är typ ingenting så det är nog ingen fara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela