L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

today's date

Publicerad 2012-08-06 22:46:36 i vardag,

Hemsk dag, tycker inte om denna dagen över huvudtaget. Kom precis på att jag glömt mitt paraply, någonstanns. Oavsett så som jag skrev förut, jävligt tungt på gymmet, regnet gjorde att jag bara ville vara hemma. Men när jag väl kom till jobbet så hade jag ett helt fullt schema, tvärhemskt. Inte nog med det, jag tappade bort jobbtelefonen, vilket är katastrof. Jag glömde de 1,25 liter kesella jag köpte för att ha för kvällen och morgonen imon, så nu vet jag inte vad jag ska göra. vill bara gå och lägga mig så jag slipper denna dagen, för den är piss. Ledig imon iaf, ska träna och plugga, sen kanske jag får åka ner till jobbet för att hämta min kesella och se hur de löser telefonen, men även se vad jag ska ha för schema på Onsdag, för jag vägrar jobba i städ, det gör jag bara inte, då sjukskriver jag mig eller vad som helst. 
 
Är riktigt förbannad, piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela