L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

Göteborgskalaset 2012

Publicerad 2012-08-14 22:24:39 i bilder, vardag,

Efter att jag kom hem från gymmet blev det lite mellanmål, sen satte jag igång med att laga middag, det blev inte mat för två dagar, utan snarare för en, haha! har ialla fall lunch imon, det är ju alltid något. Samtidigt som jag började med maten kom underbara Frida, min kära klasskamrat och vän. Vi pluggade lite, lite respiration blev det.. Eller en del, känns som det fastnade bättre! =) 
 
Hann faktiskt inte laga färdigt maten, hoppade in i duschen fort som attan samtidigt som Frida stekte potatisen, Så det blev kanongott, även om min mat var utan massa fett.. Sedan blev det en snabb sminkning och raka vägen ner till bussen för att ta oss in till Melissa Horn, var ju på hennes konsert förra året i November med Sofia. Jag bara älskar hennes låtar och William kanske inte älskar det, men vissa låtat tycker han trotts allt är bra :) För övrigt supermysigt. 
 
När det löp mot sitt slut gick vi avenyn ner för att gå i stånden vid Brunnsparken, hade faktiskt 12cm högar klackar ner, men de gick rätt fort i jämföremed vad alla andra i stan går. Sedan blev de stånden som sagt, men de stängde när vi kom ner så de blev bara en snabbtitt, fast William fick med sig en påse naturgodis, haha, inte en enda nöt tog jag, men ett litet gojibär smakade jag på! Smakade nästan som russin, fast jag vet att det är så mycket nyttigare. Ett litet gojibär har lika mycket C-vitamin i sig som 5 apelsiner (intresseklubbens smurfar hoppar av glädje) hahah. 
 
Nu blir det soffmys, sen ett litet mellanmål och sängen på det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela