L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 8

Publicerad 2012-08-08 20:16:31 i FITNESSFIGHTEN,

Idag har varit en jättebra dag, kostmässigt och träningsmässigt. Jag tog i som vanligt och låg som vanligt på +300kalorier på cardiointervallerna, och idag var det inte lika jobbigt. Jag får nog spida upp ännu lite till, frågan är om jag ska öka motstånd? Jag tror jag gör så att jag ökar motstånd och försöker ligga kvar på samma hastighet.. Det är det enda rätta! Sedan styrkan, får jag nog öka också, igen. Ett kilo extra på tricepspressen och sen blir det nog ett kilo till på det andra med. Det kändes konstigt nog "lätt" idag, som att jag inte tog i lika mycket fast det vet jag att jag gjorde. 
 
Helt underbart att känna att jag blivit starkare, mycket starkare till och med. Sedan så fick jag frågan på jobbet om jag gått ner, så det kanske jag har, men det vet jag först på fredag, då det är vägning och mätning.. wiiie! Maten sa jag ju också hade gått bra, och skillnaden idag var att jag bara hade med mig smoothies, så det är ett tips. Riktigt gott, och lättätet. Till middag blev det Kvargplätter med hallonsås. 
 
 
 
 
Ingredienser:
3 ägg vitor
50 g Lättkesella
15 g Havregryn (gärna fiber)
 
Det är själva plättarna om man säger så! 
 
Till såsen gjorde jag
100g Kesella
60 g Hallon
 
100g Grönsaker
 
Skulle man vilja ha detta som mellanmål istället kan man nöja sig med Plättarna och hallonen! 
 
 
Nu är det handboll, spännande match och det hörs i soffan!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela