L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 7

Publicerad 2012-08-07 13:20:06 i FITNESSFIGHTEN, träning,

Efter två riktigt motiga dagar på gymmet känner jag idag och det känns bra igen. Eller, jag var riktigt förbannad när jag kom dit efter gårdagens sjuka dag, så jag tror det gjorde att jag tog i lite hårdare. Det kändes bra iallafall, mycket bra till och med. Jag har en liten hemlig ingridiens som jag testar nu, kommer redovisa denna om det blir så att jag känner att det är bra. (hemlighter är roligt)
 
Stephanie och jag tränade verkligen hårt idag, och det kändes som jag skrev där uppe, skitbra, 330kalorier på mina två cardiointervaller på 10 minuter, hårt i styrkan med, kanske får lägga på ett kilo här och var nu igen, roligt! När cardion är färdig känner jag, "åh det gick att ta sig igenom detta träningspasset också", för det är verkligen konditionen jag avskyr. Magövningarna är inte heller något jag älskar, men jag känner att det är lättare att ta sig igenom, det är inte 10 minuter, utan 1-2 minuter. 
 
Sen får jag också skriva det att mitt humör är rätt svänigt, och förlåt till er som är runt omkring mig, det blir snart bättre! 
 
 
 
 
Lite strechning får man allt ha efter ett tungt pass på gymmet, och mina målvaktsbakgrunder kommer väl till pass nu. (syns ialla fall att jag har svettats, även om jag fortfarande gör det på bilden) 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-08-08 14:17:45

duktig du är :) love you. Emma

Svar: Detsamma hjärta =)
Louise Liljeqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela