L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 30

Publicerad 2012-08-31 15:02:00 i FITNESSFIGHTEN,

Sista dagen, kändes helt underbart att äntligen få vila. Men samtidigt konstigt. På måndag kör jag igång med träningen igen, men innan dess så ska jag festa lite, äta god mat och bara leva i tre dagar. Sedan tar jag tag i det igen.. 
 
Eleni, min goa klasskamrat och jag ska se till att vi inte blir några slappisstudenter. Det är ju väldigt lätt att man sitter och fikar på varje rast mellan föreläsningarna, har massa godis varje dag och helt enkelt göttar lite för mycket. Vi ska se till att vi båda är i våra livs former till nästa sommar och ska hålla stenhårt på vardagarna, även om fredag får bli en liten bulle om det skulle vara så.. Men inte massa äckelfetsockermat, vet ju hur man mår och hur koncentrationen blir.. 
 
 
Mått och bilder kommer så fort jag hittat kamerasladden, än så länge är det lite hemligt! 
 
 
 
 
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela