L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 3

Publicerad 2012-08-03 10:46:04 i , FITNESSFIGHTEN,

Idag är det jobb, började kl 7 imorse så det blev tidig frukost, och första mellanmålet är intaget, skagenröra med ett knäckebröd och en frukt! Supergott. Längtar redan till lunchen, magen har börjat komma igång om man säger så för jag är hungrig nästan hela tiden, eller ja inte efter lunch och middag men där imellan. 
 
Träningen blir idag efter jobbet, ska försöka vara hemma till kvart över 4, men det blir nog några minuter senare. Sedan blir det raka vägen ner till gymmet, för att köra ännu intensivare som jag idag läst på Fitnessfightens facebooksida. Glad ialla fall att jag kör de tempot som står angående Crosstrainern, nivå 12 och 120 kalorier fettförbränning på 10 minuter. Känns faktiskt jättebra. Riktigt längtar tills jag ska ner till gymmet igen, samtidigt som jag önskar att jag ikväll kunde få äta mig lite choklad och dricka lite Pepsi Max, men diciplinen säger, NEJ!
 
Igårkväll när jag skulle gå och lägga mig kom jag på att jag glömt sista mellanmålet, så de stoppade jag i mig, 140g ren kesella, konstigt nog tyckte jag det var gott!? Men det är väl för att jag fortfarande är så pepp, kul! Får ändå säga att det går åt VÄLDIGT mycket kesella varje dag, igår gjordes visserligen skagenröran, men ändå, nästan en liter om dagen går ju. Så de får jag åka och handla sedan! 
 
Skönt ialla fall att mina mellanmål är färdiga för minst 2 dagar framöver, då kan man fokusera på lunch och middag. Funderar på vad jag ska äta idag, kyckling, men vad blir det till de? Någon som har ett bra recept att dela med sig av som är nyttigt? 
 
Vi hörs senare igen, ska jobba nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela