L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 27

Publicerad 2012-08-27 19:51:00 i FITNESSFIGHTEN,

Känner precis som igår, vill inte gå till gymmet. Men jag ska göra det, snart! Fast nu är klockan mycket, så kanske skiter i det. Fast nej, 30 jävla dagar ska man väl klara! Men åhhhhhhh, jag orkar inte! Vill inte! Men jag går ändå :( Samtidigt fixar William kökstolarna, det blir bra men det är alltid jobbigt när det är från Ikea. Men jaja, åhhhhhhhhh måste träna..
 
 
 
Uppdatering: Det gick bra, jag överlevde. Men det var tungt, eftersom jag inte ville dit. Men de blir bättre imon, eller kanske inte sämre motivation att gå dit ialla fall! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela