L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 25!

Publicerad 2012-08-25 16:37:46 i FITNESSFIGHTEN,

Fy fan va trögt det var för benen idag, men den positiva överraskningen var att jag träffade Anna, som sitter och peppar oss på fitnessfighten:s sida. Hon är lika trevlig i verkligheten som på "kundtjänst" eller vad man ska kalla det haha. Hon gav mig lite tips till och med på vad jag kan tänka på och även vad jag kan göra bättre, och sånt uppskattas ju alltid, framför allt när det är från henne. Nästan som en guru har hon varit denna månaden, och jag kommer aldrig gå tillbaka och bli en tjockis igen, för jävlar va jag trivs bättre nu. Skönt är det också att det bara är 5 dagar kvar. För jag vill kunna leva lite mer, typ idag när vi ska och käka kräftor hos Jonny med lite gott folk så skulle de ju vara gott att ta sig en go drink till, men jag ska hålla ut i 5 dagar till. 
 
 
för övrigt, inget! Är sjukt taggad för att lägga upp före och efter bilder. Vill se resultatet NUU, men det får vänta i ynka 5 dagar. 
 
Nu ska jag sminka mig, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela