L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 22

Publicerad 2012-08-22 16:16:40 i FITNESSFIGHTEN,

Idag åkte jag hela vägen till Majorna för att träna med Sara. Sjukt fräsht gym får jag säga, fick även en vecka fri träning på Sportlife så de va skönt också. Så ska dit och träna mera tänkte jag =) 
 
Det är väldigt skönt att prata med någon som har gjort samma som en själv, hon vet hur det är att träna 30 dagar i sträck (22 som det är nu då) och hur det är att äta efter schemat, att avstå från vissa saker m.m. Sedan var det ju väldigt länge sedan jag träffade Sara och det var riktigt kul att se henne igen, väldigt skön prick. Positiv och glad så henne ska jag träffa mer, om hon vill förstås? hah. Har sån sjuk träningsvärk i mina biceps idag, den nya övningen känns ju och det är skööööönt! Men jag kommer nog aldrig att gilla kondition, för FY FAN säger jag bara för att springa. 
 
Idag ska jag chocka världen, vi ska äta Lax, för er som inte känner mig så gillar jag ju inte fisk, bara Monicas (min sambos mamma) fisk. Så får se om det går hem i stugan annars har jag en reserv, stekt upp lite kyckling som står i kylen för en dag när man har brottom, eller inte orkar laga mat. 
 
Fick även mitt schema i skolan idag, vilket inte var en positiv överraskning, börjar med flera dagar från 8-16:45. viket är väldigt långa dagar. Dessutom har vi tenta 12 september, så 14 dagar efter kursstart & på min systers födelsedag. Det som är bra är att jag kanske kan åka och hälsa på henne efter tentan för jag är ledig på torsdagen där efter. Men det känns som det blir en termin fylld med massa eximinationer, och det betyder ju att man ska lära sig massa, så det är ju bra? hahah. 
 
Nu ska jag börja med maten, för jag börjar bli hungrig och det är mat om ca 45 minuter. Puss&kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela