L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 21

Publicerad 2012-08-21 13:05:21 i FITNESSFIGHTEN,

Idag blev det gymmet med Berri. Jag känner fortfarande att det är genomförbart, alltså efter andra cardion så är det som att passet är färdigt, för styrkan har jag inga problem med, det är bara konditionen. Så imorgon blir det att ta sig i majorna för att träna med bästste Sara. Ska kolla med henne om hon vill ta en PW innan så man slipper den där förbannade 10minutaren, för det är sååå mycket skönare att ta en PW även om rumpan säger annat, haha! 
 
Nu är det dags för mellanmål snart, och idag blir det en smoothie på hallon, kvarg och vatten, vilket är min favorit. Väldigt enkelt också, sedan ska jag duscha, laga mat och städa. Frågan är vad man ska äta idag, fläskfilén jag ätit de tre senaste dagarna är slut så de får nog kanske bli en chili con carne, det vet jag ju någon som bara älskar, william.... 
 
Ska även ringa en massör för jag behöver det, knutar i ryggen har kommit, har aldrig haft det innan men sen det blev tungt på gymmet så ploppar dom fram lite här och var. Så ska jag även ringa till ett ställe borta i krokslätt som gör en kontroll att kroppsfett, muskler, kondition, hur mycket kolhydrater man behöver äta m.m och så får jag väl ringa fastihetsskötaren också, har ju massa saker i lägenheten som är paj, och våran diskmaskin skulle jag vilja kunna koppla in på ett bättre sätt så han får komma hit och titta på det!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela