L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 20

Publicerad 2012-08-20 17:31:59 i FITNESSFIGHTEN,

Har tränat och varit i stan. Träningen kändes bra, trampade på bra på Crosstrainern idag, och det kändes bra med styrkeövningarna, riktigt bra! Låter väldigt svenskt men det var "lagom" tungt. Jag svettades och tog verkligen i, men syran i kroppen tog aldrig över! Jätteskönt. Imon blir det träning med Berivan, får se om hur hon klarar detta.. 
 
Det är ju som ni ser, jämt upp vilket även betyder mätning och vägning, vägningen är jag så sjukt besviken och ledsen för, står kvar på exakt samma som sist, RIKTIGT ledsen. Men peppen från fitnessfighten är ju att de släpper när de är redo. Hoppas jag rasar nu snart då. Den positiva nyheten är att jag tappat 5cm i midjan (de 10 sista dagarna), alltså 91,5 nu istället för 99,5cm som de var från början. Jag har även tappat några cm på armarna, det är nu 31cm, medan från början var det närmre 36-37cm. Så visst har det hänt något.. Synd jag inte mätte låren, för de skulle jag verkligen vilja veta vad som hänt sedan sist.
 
Jaja, nu ska jag laga mat igen! Eftersom jag dessutom älskar att baka så ska jag nog baka lite muffins och frysa in för när det kommer någon på besök, och självfallet ge William några. Själv ska jag inte äta en enda, om det blir bakning såklart! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-08-21 17:41:55

du är grym!!! stolt över dej.. du får lägga upp före och efer kort :D

Svar: Det ska jag göra när denna månaden är klar :)
Louise Liljeqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela