L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 19

Publicerad 2012-08-19 23:19:53 i FITNESSFIGHTEN,

Det kändes lika skönt när jag väl kom iväg idag som igår, men jäääävlar vilken träningsvärk i rumpan jag haft idag! Tur det blev bättre efter träningen.. Men att ta en PW innan gymmet kan jag säga är det rätta för mig, för jag blir inte lika mör utan uppvärmd och svettas verkligen där efter också. Känner att det varit två bra dagar nu, så jag ska försöka att hålla i det, såklart att man alltid gör det. Men det jag menar är att planera in så att det även blir en PW, laga mat innan jag hinner med ett lite längre träningspass.
 
Annars har dagen varit väldigt lugn, william har varit sjukligt bakfull och jag mest trött, lite städat har det väl blivit, och diskmaskinen funkar precis som den ska! skönt, men annars så som sagt, lugnt. Var och köpte pizza till pojkarna, Kinnu och William, fick sitta och titta på när det käkade och idag kändes det inte alls lika jobbigt som igår på kalaset, när man får titta på när andra äter jordgubbstårta och paj med vaniljsås. Men det som inte dödar än, hädar en och det känner jag verkligen att dessa 19 dagar har gjort, matmässigt! 
 
 
Bilder ifrån igår.. 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela