L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 17

Publicerad 2012-08-17 18:24:00 i FITNESSFIGHTEN,

Åhhh, är så arg på blogg.se, de tog bort mitt inlägg, så får börja om :@
 
Imorse blev det träning med Lina igen, lite efter 9 började vi och det var trögt idag med, MEN inte lika trögt som i förrgår tack och lov. Efter träningen gick vi hem för att mäta Lina, men utan resultat eftersom vi inte hitta måttbandet, istället blev vi hungriga och käkade frukost och drack en kopp kaffe ute på balkongen.. Mycket mysigt, och gott, för som vanligt blev det kvarg, lättyoghurt, kanel, äpple och müsli, medan Lina åt havregrynsgröt, knäckemacka med skinka och gruka. Louie's&William's house is the helthy house. mohaha. 
 
Det blev ialla fall att hoppa in i duschen lite snabbt för idag har jag även varit hos frisören, blev som vanligt jättenöjd, tack Anna. Lite klipp och slingning.. Det gick rätt fort så hann ner till Hällsviksbadet för att suga i mig lite D-vitamin, vilket alltid är härligt när man har en stund över, med lite go musik. Förövrigt, låten Little Talk, är heeeelt underbar, lyssna på den och ni blir kära! Den är väldigt lik Home. Efter lite drygt en timmas sol kom william och hämtade mig så åkte vi och hämtade våran efterlängtade diskmaskin som nu står och diska våran disk, får hoppas att det funkar :)
 
När den är klar ska vi åka ner till mamma och pappa i hjuvik och hälsa på lite, kanske tvätta bilen? Även dricka lite kaffe och kanske spela något spel? Får se vad tiden tillåter oss, vill faktiskt hem rätt tidigt för att sedan diska mera och även städa, för jävlar vad här ser ut! 
 
 
ps, Hannah P, titta biiiiiiiilder ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2012-08-18 10:13:08

Sedär ja! :))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela