L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 16

Publicerad 2012-08-16 22:56:20 i FITNESSFIGHTEN,

Dagens träning kändes bättre igen, faktiskt rätt skönt idag.. Första gången jag känner att det är lite skönt att gå till gymmet och det är ju alltid ett framsteg! Hoppas fan detta håller i sig, ska ju träna imon bitti igen eftersom jag ska till frisören vid lunchtid.. Ska bli såå skönt att fixa håret och få nya produkter! 
 
Men dagens kost har ju inte gått lika bra, har inte fuskat på något sätt men jag har inte riktigt kunna hålla timmarna, eller jo, men sista målet blev lite galet för hade inget kött hemma så fick åka och handla, delade upp portionen och åt hälften innan jag handla och ca 45 minuter senare de resterande. Kände att jag gjorde det jag kunde med förutsättningarna jag hade hemma, även om jag skulle planerat bättre! 
 
Nu är det dags att sova igen, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela