L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 15

Publicerad 2012-08-15 10:38:19 i FITNESSFIGHTEN,

Herregud, va uppe redan kl 7 imorse, enbart för att jag skulle träna kl 8, med Lina som skulle jobba nu vid halv 11. Det är verkligen sååå underbart när träningen är färdig, för när jag är där inne på gymmet, svetten rinner som att det vore en bäck eller ett vattenfall på kroppen. 
 
Idag är det ialla fall den 15 dagen på raken, vilket är underbart för nu börjar nedräkningen, 15 DAGAR KVAR, hur gött är inte det?!? bäst är det. 
 
Men idag kändes det så där fruktansvärt tungt igen, så imorgon blir det PW hem från tentan raka vägen till gymmet (om jag hinner det enligt matschemat såklart). Annars får jag gå hem och äta, men borde hinna om jag skriver tentan på en viss tid (inte för jag kommer stressa men ändå). Oavsett så känns det så där pissigt tungt i benen nu igen, tvärjobbigt! Dock känns det bättre med de andra övningara, inte lika bra som igår, men bättre än i förrgår! Nu har jag ätit och facebookat lite, nu ska jag in i duschen för att laga lite mat igen, eller rättade sagt två mål mat för jag ska iväg till Frida tänkte jag, dagen innan tenta så är det bra att byta miljö och plugga med de som ger något, så Stephanie, hoppas du kommer också! 
 
skriver till er sedan igen
 
Puss&kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2012-08-15 11:49:03

MERA BILDER!! :)

Svar: Ska ordnas, ska se till att jag inte glömmer av det bara ;)
Louise Liljeqvist

Postat av: Annamamma

Publicerad 2012-08-15 12:09:42

Ska du laga mat i duschen? Det låter spännande😄

Postat av: Louise

Publicerad 2012-08-16 09:00:53

Heej!

Duktig du är som kör på! :)
Fick ytterligare ett mejl om Bodyscanning-grouponen:

http://www.groupon.se/deals/goteborg/Krokslatts-Wellnesscenter/9383581?nlp=&CID=SE_CRM_1_0_0_229&a=400

Jag blev sådär nöjd med resultaten av min, och de ville sälja proteinshakes till en (men pushade inte på så mkt iaf)
Oh well, tänkte bara tipsa! Ha en bra dag!:)

Svar: Hej, tack detsamma!! Jag köpte en nu, hur gör man nu då? ringer och bokar tid eller? Tack för du skicka mailet =) Ha det toppenbra!
Louise Liljeqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela