L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 14

Publicerad 2012-08-14 18:11:53 i FITNESSFIGHTEN,

FYFAN va skönt, nu har den tunga känslan i benen släppt. Powerwalken igår gjorde susen kan jag säga, har ju stått på crosstrainern i 12 dagar i sträck, inte konstigt att benen säger ifrån. Så PW igår va grym, tips från mig är att när det är så tungt att du storknar i benen, variera med en annan konditionsövning.
 
Gympasset är avklarat och det kändes bra, men jag måste fan planera bättre, nu har jag blivit sen med maten 2 dagar i rad, igår en timma pga att det tog så lång tid med PW:n och gympasset, idag för att jag planera fel helt enkelt.
 
En otroligt rolig nyhet är ialla fall att jag fått en ny gymkompis, Lina, ifrån gymnasiet hörde av sig idag och vips så var hon nere på gymmet och skaffa kort, så idag har jag haft sällskap vilket är ännu roligare, det gör att det inte blir lika jobbigt också.. SKÖNT! Så imon ska vi ses utanför kl 8:00, och kanske blir det en PW imon med, vi får se om hennes kort funkar som det ska.. Men nu är det roligt igen, är nästan sugen på att ta en PW idag (alltså utöver den träning jag redan gjort) men då måste jag lägga på i kosten och det vill jag inte, för det är redan nu mycket mat, haha!
 
Skönt ialla fall att det lättar, otroligt skönt faktiskt. Nu ska jag laga mat, så vi har några matlådor för 2 dagar ialla fall.. eller vad blir det, en och en halv hahaha.
 
ps. Grymt jobbat idag Lina, från att inte tränat på 2 månader till att hoppa in på mitt pass 14 är fan grymt jobbat, hade aldrig klarat det utan de övningar jag har byggt upp mina muskler med! 
 
Puss&kram

Kommentarer

Postat av: Anna mamma

Publicerad 2012-08-14 18:30:57

Åh vad roligt. Hoppas att det i sig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela