L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 13

Publicerad 2012-08-13 21:51:31 i FITNESSFIGHTEN,

Nu har det gått 13 dagar, har inte bara tränat och ätit rätt i 13 dagar, utan även gått upp innan kl 10 på morgonen, riktigt nöjd tjej. Jag började ju faktiskt med maten 3 dagar innan jag skulle, därför har jag hållt maten i 16 dagar. 
 
Efter att jag har haft 4 RIKTIGT tuffa dagar så bestämde jag mig för att istället för att ställa mig på Crosstrainern så gick jag ut och gick en powerwalk, det blev 50 minuter innan det "riktiga" träningspasset började. Men det kändes bättre idag, mycket bättre. Klarade till och med att göra 15 armhävningar, de du! 
 
Jag har ju inte riktigt sagt hur jag tränar, men jag kör ju först 10 minuter cardio, sen är det olika varje dag. Idag exempel blev det Armhävningar (bröstpress), knäböj med hantlar, detta gör jag 15x2, men "vilar" genom att göra de andra övningarna så länge, gör också statisk sidoplanka minst 45 sekunder på båda sidorna. Sedan är det 10 minuter cardio igen. Efter den är det tillbaka till styrkan, och jag börjar med Axelpress, höftlyft på ett ben, (givetvis på båda benen) chrunch med rak rygg, detta gör jag också 15x2, sist men inte minst så gör jag dips, bred benböj med hantlar också 15x2, och statisk crunch i 1 minut 2 gånger. 
 
Nu orkar jag inte skriva mer idag, men imon får ni en ny uppdatering. 
 
Puss&kram

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-08-14 09:56:53

Vad kul att du klickade in på min blogg! Och tack för tipset på din, roligt att läsa hur det går för andra!:)

Fortsätt kämpa på, vill man så kan man!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela