L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

FITNESSFIGHTEN DAG 10

Publicerad 2012-08-10 20:32:01 i , FITNESSFIGHTEN,

Imorse var det tungt att gå upp, men jag gjorde det, för att gå och träna! Det var lite tungt idag, men det var trotts allt skönt när jag var klar, helt underbart! Sista set:et är helt underbar, jag bara älskar det, kommer köra det varje gång jag tränar framöver! Det är Dips, Bredbenböj och Statisk Crunch , I LOVE IT.
 
Maten går bra, men jag ORKAR inte äta kött varje dag, skulle vilja ha en enkel middag som typ, Mammascans köttbullar och mackaroner med en ostsås typ.. Men, NEJ. jag äter vad jag äter och det ger resultat, för vet nu vad? Idag har det varit vägning och mätning.. Jag har gått ner 2kg och -3,5cm i midjan.. Känns rätt okej, det är ju trotts allt "bara" 10 dagar. Men jag skulle såklart vilja ha mer. 
 
Efter träningen blev de iaf plugg i nästan 5 timmar i sträck (med undantag för mat och cigg) och jag tror jag förstår hormonerna nu, känns helt underbart! Har målat en grym bild.. wiie! 
 
Nyss var handbollen och det blev spännande idag med, älskar handboll, ÄLSKAR. Nu ska jag titta på friidrott, dricka lite kaffe kanske (om jag får?) vad säger du william? kan jag sova sen då... 
 
Puss&kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-10 21:30:56

Du är så jävla bra!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela