L O U I E

Aut viam inveniam aut faciam

28 Augusti

Publicerad 2012-08-28 10:34:00 i FITNESSFIGHTEN,

Åh, haha, jag ska spela fotboll på Heden idag kl 19. Har inte spelat på typ 9 år, men jaja, de är ju bara 7 manna. Eller vadå bara? Jag har ingen kondition.. hahah. Men det ska bli roligt, och laget behövde ju någon så de inte var tvugna att lämna WO (walkover). Är ialla fall sjukt taggad och ska kolla med FF vad de säger om den andra träningen och maten.. 
 
Träningen gick bra, men har ingen ork att göra något i benen. 
 
Idag kommer Hannah hit också en snabbis efter jobbet, det ska bli mysigt. Det var länge sedan vi träffades och hon kan inte komma på lördag tyvärr.. Men jaja, vi får väl se om det blir utgång någon annan dag. Ska iväg nu och köpa lite grejer, ska baka bullar, inte för jag får äta, men det är kul att baka och förr eller senare kommer ju någon på fika så jag kan bjuda på lite =) wie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Louise. Jag är 22 år gammal och bor på Hisingen, Göteborg tillsammans med min pojkvän. Jag studerar på Göteborgs Universitet och kommer examineras som sjuksköterska. I min blogg läser ni bland annat om min resa genom kampen om att gå ner i vikt och där med träning och kost. Självklart kommer jag också att skriva det som faller mig in just då, kanske om kläder, plugg och massa annat. Jag kan ibland tro mig veta mest, tro mig vara bäst. Passar inte det dig, stick!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela